Chorvaté požadují vstupenky přes dva miliony eur – to, co fanoušci potřebují vědět





Chorvatští fanoušci dají Chorvatsku velkou posilu ve finále proti Španělsku

Euro 2024 je pro Chorvatsko jako domácí turnaj

UEFA EURO 2024 vzbudilo vzrušení mezi fotbalovými fanoušky po celém světě. Orientace v prodeji vstupenek a zajištění pravosti se však pro nadšence stalo naléhavým problémem, zejména v Chorvatsku.

V lednu UEFA poskytla aktualizace fanouškům, kteří žádali o vstupenky v sektorech fanoušků během druhé fáze prodeje. Současně se vstupenky objevily k dalšímu prodeji na různých platformách, jak v tuzemsku, tak v zahraničí.

Oficiální prodej vstupenek a rekord zájmu fanoušků

Chorvatská fotbalová federace (HNS) objasnila, že UEFA se zabývá výhradně prodejem a distribucí vstupenek na EURO 2024 a zajišťuje transparentnost a spravedlnost. HNS zdůraznil v prohlášení že nemají ani nebudou prodávat vstupenky na turnaj.

HNS odhalila, že první fáze prodeje proběhla v září, což fanouškům umožnilo žádat o vstupenky na základě hostitelských měst. Druhá fáze, po závěrečném losování turnaje, umožnila fanouškům žádat o vstupenky do sektoru fanoušků. Je pozoruhodné, že každý národní tým obdrží 10 000 vstupenek na zápasy prvního kola, přičemž 90 % je vyhrazeno pro přímý nákup fanoušků. Přes ohromný zájem se mnoha chorvatským fanouškům nepodařilo zajistit vstupenky. O vstupenky na zápasy chorvatských týmů požádalo více než 140 000 chorvatských fanoušků, kteří si vyžádali celkem přes dva miliony vstupenek.

Mobilní jízdenky

UEFA poskytla zdroje, které fanouškům pomohou celým procesem, včetně Nejčastější dotazy a instruktážní videa pro mobilní vstup na vstupenky. Zejména jsou personalizovány pouze vstupenky zakoupené jednotlivci, maximálně čtyři na osobu. Skutečné vydání vstupenek je naplánováno na konec května nebo začátek června.

Obavy z dalšího prodeje vstupenek

Chorvatská fotbalová federace uznala vznik seznamů vstupenek na různých platformách a v rámci cestovních kanceláří. Zdůraznil však oficiální platformu UEFA pro další prodej vstupenek jako jediný autorizovaný kanál.

Neautorizované nákupy představují riziko, protože vstupenky inzerované jinde nelze ověřit, dokud je neobdrží původní kupující. Federace upozornila příslušné úřady a UEFA, aby bojovaly proti neoprávněnému prodeji vstupenek.





Autorem nebo překladatelem tohoto článku je: Redaktor Karel Smolík
Zdrojem fotografií v tomto příspěvku je: pixabay.com, freepik.com nebo pexels.com

croatiaweek.com

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *