FOTKY: Chorvatsko na newyorském Times Square





Chorvatsko na newyorském Times Square

(Foto: HTZ)

Croatian Tourist Board (HTZ) a globální mediální konglomerát Paramount zahájily společnou marketingovou kampaň s cílem zlepšit pozici Chorvatska jako kvalitní a atraktivní turistické destinace ve Spojených státech.

Primárním cílem těchto propagačních aktivit, které zahrnují předvádění krásy prostřednictvím video segmentů na televizi CBS autorky Erice Olsenové, která získala cenu Emmy, a propagace Chorvatska na Times Square v New Yorku, je zvýšit viditelnost nabídky chorvatského cestovního ruchu, aby se více Američanů vybrat si pro své cesty chorvatské destinace.

„Americký trh je naším nejdůležitějším vzdáleným trhem, ze kterého generujeme nejvyšší turistický ruch. Právě proto je provádění cílených propagačních aktivit strategicky významné pro další budování pozice Chorvatska jako jedné z nejžádanějších zahraničních destinací pro Američany. Aktivity, které budeme provádět na nejsledovanějších televizních kanálech v Americe, na světoznámém náměstí, a spolupráce s přední světovou mediální společností, jako je Paramount, nepochybně přispějí k dosažení těchto cílů,“ řekl Kristjan Staničićředitel Chorvatského turistického sdružení s tím, že v loňském roce bylo od amerických turistů zaznamenáno téměř 711 tisíc příjezdů a přes 2 miliony přenocování.

Chorvatsko na newyorském Times Square

(Foto: HTZ)

13 milionů zobrazení

Aktivity v rámci této kampaně poběží do konce dubna s očekávaným zásahem přes 13 milionů zobrazení.

Spolupráce mezi HTZ a Paramount zahrnuje produkci na míru šitých segmentů s názvem „Destination Travel“ pod vedením Erica Olsen, které budou vysílány na CBS, a umožní tak mnoha americkým divákům nahlédnout do krásy Chorvatska jako turistické destinace.

Chorvatsko na newyorském Times Square

(Foto: HTZ)

Součástí kampaně je i vysílání kratších propagačních spotů v televizi CBS a také reklama na streamovací platformě Paramount prostřednictvím cíleného uživatelského cílení. Propagaci navíc posílí předvádění propagačních video spotů na slavném Times Square v New Yorku, které denně navštíví kolem 360 tisíc lidí.

„Je dobře známo, že Američané jsou vášnivými televizními diváky, kteří tráví značné množství času před obrazovkami, a proto je spolupráce s jednou z předních národních televizních sítí nezbytným prvkem kvalitní a komplexní propagace turistické destinace na americkém trhu. . Dalším zvláštním aspektem je propagace na newyorském Times Square, náměstí, které mnozí právem nazývají „středem světa“. Kromě toho věříme, že současná propagace na digitálních kanálech, četné workshopy s agenty a veletrhy povzbudí Američany, aby se rozhodli navštívit Chorvatsko,“ řekl. Leila Krešić-Jurićředitel zastoupení Chorvatského turistického sdružení v USA.

Chorvatsko na newyorském Times Square

(Foto: HTZ)

Paramount je poskytovatelem mediálních, produkčních a streamovacích služeb s některými z jeho prominentních značek včetně CBS, Showtime Networks, Paramount Pictures, Nickelodeon, MTV, Comedy Central, BET, Paramount+ a Pluto TV. CBS, jako klíčová součást portfolia značky Paramount, je již 15 let po sobě nejsledovanějším televizním kanálem v USA. Je dostupný v 98 procentech amerických domácností, což z něj činí kanál s nejširším dosahem v USA.

Chorvatsko na newyorském Times Square

(Foto: HTZ)

Za zmínku stojí, že podle údajů eVisitor američtí turisté loni zaznamenali nejvyšší počet přenocování v Chorvatsku v Dubrovnicko-neretvanských a Splitsko-dalmatských župách a ve městě Záhřeb, s destinacemi jako Dubrovník, Split, Záhřeb, Hvar, Rovinj a Zadar patří mezi nejoblíbenější.





Autorem nebo překladatelem tohoto článku je: Redaktor Karel Smolík
Zdrojem fotografií v tomto příspěvku je: pixabay.com, freepik.com nebo pexels.com

croatiaweek.com

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *