Design chorvatského olivového oleje získal v New Yorku velké ocenění






  • podle chorvatského týdne
  • v
    Zprávy
  Studio Tumpić/Prenc cenu ADC

(Foto kredit: Jenna Bascom/ CMG)

Chorvatské Studio Tumpić/Prenc získalo jednu z nejprestižnějších a nejstarších cen za design na světě – cenu ADC.

New York Art Directors Club již 103 let oceňuje nejlepší tvůrčí talenty a průkopnická díla v designu a různých kreativních disciplínách touto ikonickou cenou.

Studio z Rovinje získalo zlatou kostku, zlatou cenu v kategorii obalů, za design extra panenského olivového oleje Istriana od výrobce E Pluribus Unum.

Porota složená z renomovaných světových odborníků v kreativním průmyslu ocenila nápad Istriana boxu, který zdůrazňuje spojení s minulostí prostřednictvím tvaru specifické římské amfory používané pro skladování olivového oleje.

  Studio Tumpić/Prenc cenu ADC

Studio Tumpić/Prenc vyhrává Zlatou kostku (Foto kredit: Jenna Bascom)

Láhev zobrazuje rekonstrukci různých částí amfory sloučených do koherentního celku, který symbolicky dává život útržkům zapomenutých znalostí současného pěstování oliv.

Istriana (Foto: CMG)

Režisérka Sara Prenc Opačić a kreativní ředitel Anselmo Tumpić převzali cenu v historické Gotham Hall v New Yorku za účasti Roberta Andrewa Andersona, majitele značky Istriana. Slavnostní předávání cen bylo součástí Creative Week, největšího setkání kreativců ve Spojených státech.

(Foto: CMG)

Creative Week nabízí sérii přednášek, workshopů a panelů navržených tak, aby podnítily diskusi, myšlení a networking v reklamním a designérském průmyslu, a také obsahuje událost na červeném koberci pro předávání tří mezinárodně uznávaných cen za nejlepší díla roku. .

„Je to pro nás obrovský úspěch, protože jsme získali zlato na jednom z nejvýznamnějších festivalů na světě a reprezentovali Chorvatsko tím nejlepším možným způsobem. Už jsme byli mnohokrát oceněni, i za tento obal, ale je to opravdu velké uznání,“ řekl Sara Prenc Opačić a Anselmo Tumpić. Ocenění je zvláště významné, vezmeme-li v úvahu, že letos byly v soutěži i některé z nejznámějších světových značek, jako je Adidas, Google a Apple.

(Foto: CMG)

Tento úspěch pokračuje v působivé sérii ocenění za projekt Istriana, který studio Rovinj realizovalo s partnery Wine & Industrial Packaging a CMG Digital.

Mezi předchozí ocenění patří Pentawards, Nejlepší barva roku od Pantone x Pentawards, Dieline Awards, D&AD, LIA Awards a dokonce tři zlaté ve třech různých kategoriích v soutěži IdejaX během Communication Days.

(Foto: ADC Awards)

Dodatečně, Studio Tumpić/Prenc byla loni nejvíce oceněnou chorvatskou agenturou na mezinárodních soutěžích a nejúspěšnější nezávislou agenturou v Chorvatsku na Communication Days.

Přihlaste se k odběru newsletteru Chorvatského týdne





Autorem nebo překladatelem tohoto článku je: Redaktor Karel Smolík
Zdrojem fotografií v tomto příspěvku je: pixabay.com, freepik.com nebo pexels.com

croatiaweek.com

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *