Croatia Airlines spojí v turistické sezóně 2025 28 mezinárodních destinací






  • podle chorvatského týdne
  • v

    Zprávy

Croatia Airlines dnes slaví 32. narozeniny

(Foto: S.Lugarov/Croatia Airlines)

Londýn, 5. listopadu 2024 – Croatia Airlines, chorvatský národní dopravce, aktuálně prezentuje svou nabídku na veletrhu WTM v Londýně (5.-7. listopadu) na stánku Chorvatského národního turistického sdružení.

V letním letovém řádu na rok 2025 (25. 3. – 25. 10.) plánuje Croatia Airlines v letošní turistické sezóně provozovat lety do všech 28 mezinárodních destinací, které byly s Chorvatskem přímo spojeny.

Některé sezónní linky začnou již na konci března příštího roku a poběží do konce října 2025. Tento krok pokračuje v příspěvku letecké společnosti k prodloužení turistické sezóny v Chorvatsku.

Letecká společnost také plánuje rozšířit svou mezinárodní letovou síť a postupně zvyšovat počet letů během letní sezóny v souladu s předpokládanou dodávkou nového letounu Airbus A220.

V červenci tohoto roku společnost představila svůj první letoun A220, čímž zahájila kompletní obnovu flotily, která má být dokončena do roku 2027 – největší projekt v 35leté historii společnosti.

Kristjan Staničić, ředitel Chorvatského turistického sdružení Slaven Žabo, ředitel obchodních záležitostí Croatia Airlines Tonči Glavina, ministr cestovního ruchu Chorvatské republiky

Kristjan Staničić (ředitel Chorvatského národního turistického sdružení)Slaven Žabo (ředitel obchodní divize v Croatia Airlines), Tonči Glavina (ministr cestovního ruchu) (Foto: Croatia Airlines)

Příchod druhého A220 se očekává do konce letošního roku, další tři budou dodány do vrcholu turistické sezóny příštího roku. To umožní další růst, rozvoj destinační sítě a nárůst dostupných míst.

V plánu je tedy celkem 73 linek (o osm více než letos), s 12% nárůstem frekvence letů a 14% nárůstem letových hodin na vrcholu sezóny ve srovnání s letošním rokem.

Během tohoto období bude k dispozici více než 108 000 míst týdně, což představuje podstatný nárůst o 57 %. Realizace těchto plánů však bude záviset na zajištění potřebných slotů a včasném dodání nového letadla.

Croatia Airlines také odhalují novou vizuální identitu. S přepracovaným logem a novým designem interiéru a exteriéru letadla zůstává společnost věrná své výrazné identitě a zároveň zdůrazňuje základní hodnoty: kvalitu, bezpečnost, spolehlivost, technickou dokonalost, cestovní komfort a pohostinnost.

Design loga je nyní více sladěn s designem ocasu letadla, kterým je letecká společnost známá.

Kristjan Staničić, ředitel Chorvatského turistického sdružení Slaven Žabo, ředitel obchodních záležitostí Croatia Airlines Tonči Glavina, ministr cestovního ruchu Chorvatské republiky

(Foto: Croatia Airlines)

„Jsem rád, že i v příštím roce náš národní dopravce plánuje pokračovat v létání do 28 mezinárodních destinací s výrazně navýšeným počtem letů a míst.

Důležitost letecké dopravy pro chorvatský cestovní ruch je nepopiratelná, zejména ve spojení Chorvatska s klíčovými evropskými trhy mimo vrcholné letní měsíce, v předsezóně a po sezóně, kdy je prostor pro růst cestovního ruchu.

Kvalitní letecké spojení je základním předpokladem pro umístění Chorvatska jako udržitelné, snadno dostupné a atraktivní celoroční destinace,“ uvedl. Kristjan Staničićředitel Chorvatského národního turistického sdružení. Dodal, že příští rok bude zahrnovat četné spolupráce, včetně propagace autentické gastronomické nabídky chorvatských turistických regionů na letech Croatia Airlines.


Přihlaste se k odběru newsletteru Chorvatského týdne





Autorem nebo překladatelem tohoto článku je: Redaktor Karel Smolík
Zdrojem fotografií v tomto příspěvku je: pixabay.com, freepik.com nebo pexels.com

croatiaweek.com

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *