Chorvatský prémiový cestovní ruch se dostává do centra pozornosti na nové propagační platformě





Chorvatsko se těší po sezóně úspěchu s nárůstem počtu turistů

Hvar

ZÁHŘEB (Hina) – Platformu s názvem „Stories-Experience Premium Croatia“ pro prémiový cestovní ruch v úterý oficiálně spustila Chorvatská obchodní komora (HGK), která vyzvala podniky v cestovním ruchu, specializované na vývoj jedinečných a vysoce kvalitních služeb a produktů, aby připojit se k platformě.

Cílem platformy je podpořit propagaci Chorvatska jako prémiové destinace.

Platforma je otevřena sedmi kategoriím společností: hotely, kempy, přístavy, rekreační domy, cestovní kanceláře, poskytovatelé charterových služeb a restaurace se špičkovými službami, uvedla při zahájení v Záhřebu ředitelka sektoru cestovního ruchu HGK Andreja Vukojević.

„V tomto segmentu již máme co nabídnout a měli bychom jej dále rozvíjet, protože se prokázalo, že turisté navštěvující Chorvatsko jsou ochotni zaplatit více za lepší kvalitu,“ řekl Vukojević.

Některými kritérii pro připojení k platformě je členství v HGK a dodržování standardů vyvinutých komorou ve spolupráci s dalšími institucemi a agenturami pro sedm kategorií, jako je autenticita, udržitelnost, jedinečnost lokality a nabídky a další nezbytné prvky. pro nezapomenutelné zážitky.

Ministryně cestovního ruchu Nikolina Brnjac na akci uvedla, že Chorvatsko již bylo uznáno jako prémiová destinace.

To potvrzují i ​​dosavadní výsledky v roce 2024 s nárůstem o 11 % ve srovnání se stejným obdobím v roce 2023, uvedl ministr.

Také v roce 2023 bylo vyděláno 14,6 milionu eur na příjmech od zahraničních turistů, což je o 60 % více než v roce 2016, uvedl ministr, který spuštění platformy podpořil.

Připomněla značné prostředky přidělené odvětví cestovního ruchu, které mají být použity také na rozvoj prémiové zdravotní turistiky a dalších forem cestovního ruchu.

Ředitel divize vývoje produktů Chorvatského národního turistického sdružení (HTZ) Slavija Jačan Obratov uvedl, že od roku 2014 HTZ pracuje na propagaci prémiových produktů a služeb.

Podle některých odhadů tvoří tyto produkty a služby 15 % produktů a služeb v globálním cestovním ruchu, zatímco luxusní produkty a služby tvoří 5 % a střední a standardní produkty a služby 35 % produktů a služeb v globálním cestovním ruchu. průmyslu, řekl Jačan Obratov.

Platforma je důležitá pro společné propagační aktivity ve světě, uvedla šéfka sdružení hoteliérů HGK Josipa Jutt Ferlan.





Autorem nebo překladatelem tohoto článku je: Redaktor Karel Smolík
Zdrojem fotografií v tomto příspěvku je: pixabay.com, freepik.com nebo pexels.com

croatiaweek.com

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *