Pullman Hotels & Resorts, prémiová značka globální hotelové skupiny Accor, otevřela Pullman Zagreb, svůj první hotel v Chorvatsku, který se nachází na City Island, soběstačné obchodní zóně v záhřebské oblasti Buzin.
Záhřeb, 14. října 2024 – Město Záhřeb přivítalo otevřením Pullman Zagreb novou prémiovou hotelovou značku.
Nový hotel nabízí 193 moderních pokojů a apartmá, sofistikovanou restauraci a pulzující lobby bar.
Díky nejmodernější technologii na pokojích mohou hosté využívat také různé prémiové vybavení, včetně wellness se dvěma saunami a nejmodernějším fitness centrem.
Konferenční prostory, které pojmou až 150 hostů, budou hostit inovativní obchodní a společenské akce, zatímco moderní restaurace Tanto přináší do hlavního města středomořské chutě.
Hotel je spravován ve spolupráci s MPPD, rychle rostoucí společností zaměřenou na rozvoj a správu hotelů v jihovýchodní Evropě.
„MPPD má ambiciózní strategii rozšířit své portfolio na více než 2 500 hotelových pokojů do roku 2029. Náš multidisciplinární tým s dlouholetými zkušenostmi v oblasti vývoje, pohostinství a financí staví společnost jako klíčového hráče v regionu.
Otevření Pullman Zagreb potvrzuje tuto strategii a náš závazek vylepšovat nabídku hotelů v této části Evropy a poskytovat hostům vysoké standardy a zážitky prostřednictvím mezinárodně uznávané značky, jako je Pullman,“ uvedl Janko Vrgoč, partner MPPD.
Jean Wendling, viceprezident pro operace pro východní Evropu ve společnosti Accor, dodal: „S prémiovým ubytováním a prostory navrženými pro podporu sociální interakce se Pullman Zagreb stane klíčovou součástí této prosperující obchodní oblasti v Záhřebu.
Nový hotel nastaví nové standardy v místním sektoru pohostinství a jsme rádi, že jsme měli příležitost spolupracovat s MPPD, stejně smýšlejícím partnerem, se kterým jsme tuto značku uvedli na trh v Chorvatsku poprvé.“
Společnost Pullman, založená v roce 1867, byla vytvořena s cílem předefinovat cestování, vyvážit práci, volný čas, pohodu a sociální spojení. Dnes je Pullman Hotels & Resorts přední udržitelnou prémiovou značkou, která nabízí flexibilní a inovativní prostory pro jednání, akce a podnikání a spojuje produktivní pracovní prostředí s dynamickými společenskými prostory.
Portfolio značky zahrnuje více než 155 poboček ve 40 zemích světa, včetně Brazílie, Číny, Francie, Německa, Černé Hory, Spojeného království, Spojených států, Filipín, Vietnamu a nyní Chorvatska.
Autorem nebo překladatelem tohoto článku je: Redaktor Karel Smolík
Zdrojem fotografií v tomto příspěvku je: pixabay.com, freepik.com nebo pexels.com
croatiaweek.com