FOTO: Croatia Airlines odhalily nové logo






  • podle chorvatského týdne
  • v
    Zprávy
nové logo chorvatských aerolinií

(Foto: Croatia Airlines)

Chorvatské aerolinie ve svém 35. roce obnovily svou vizuální identitu, aby odpovídala moderní době a současným technologiím.

Tento redesign spojený s novou flotilou jasně a důsledně komunikuje strategii, hodnoty a kvalitu letecké společnosti, uvedla letecká společnost.

Obnova flotily představuje pro Croatia Airlines novou kapitolu, která představuje aktualizovanou vizuální identitu vyvinutou designérkou společnosti Ivanou Ivanković.

Přepracované logo a aktualizované interiéry a exteriéry letadel udržují rozpoznatelnou identitu letecké společnosti. Logo má o něco silnější písmena a tmavší odstín, přičemž si zachovává svůj charakter. Design je více v souladu s designem ocasu letadla a posiluje výraznou značku letecké společnosti.

nové logo chorvatských aerolinií

(Foto: Croatia Airlines)

Aktualizovaná vizuální identita se odráží také v nových uniformách palubních průvodčích, které budou brzy představeny. To spolu s novým letadlem znamená pro Croatia Airlines novou éru, která posílí její uznání na národní i mezinárodní úrovni.

Croatia Airlines je známá značka v Evropě i ve světě. Historická chorvatská vlajka tvoří základ identity letecké společnosti, její barvy a tvary byly modernizovány do dynamického vizuálního prvku.

Ústředními prvky této identity jsou logo a emblém s použitím červené a tmavě modré jako primárních barev, které představují chorvatské dědictví, uvedla letecká společnost s tím, že nový design zajišťuje lepší viditelnost a rozpoznatelnost.

Design ocasu je sladěn s emblémem a stává se výraznou součástí vizuální identity letecké společnosti. Logo je vyvážené s logem Star Alliance se čtverečky umístěnými tak, aby připomínaly ocas letadla.

nové logo chorvatských aerolinií

(Foto: Croatia Airlines)

„Nová letadla, která přiletí v průběhu příštích tří let, budou mít aktualizovaný design a propagační materiály převezmou novou identitu, jak budou zásoby doplňovány. Cestující a zúčastněné strany budou svědky staré i nové identity, odrážející cestu letecké společnosti a budoucí aspirace,“ uzavřela letecká společnost.

Přihlaste se k odběru newsletteru Chorvatského týdne







Autorem nebo překladatelem tohoto článku je: Redaktor Karel Smolík
Zdrojem fotografií v tomto příspěvku je: pixabay.com, freepik.com nebo pexels.com

croatiaweek.com

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *