Chorvatské turistické sdružení bude spolupracovat s FC Bayern Mnichov





Chorvatské turistické sdružení bude spolupracovat s FC Bayern Mnichov

Chorvatské turistické sdružení bude spolupracovat s FC Bayern Mnichov

ZÁHŘEB – Dnešní 31. zasedání Rady cestovního ruchu Chorvatského turistického sdružení se zaměřilo na zvýšení konkurenceschopnosti chorvatského cestovního ruchu v roce 2024.

Na podporu tohoto cíle byla přijata klíčová rozhodnutí, včetně vyhlášení veřejných výzev ke konkrétním iniciativám. Jednou z takových iniciativ je veřejná výzva k rozvoji společností destinačního managementu, jejímž cílem je podpořit vytváření komplexních turistických produktů pro specializované trhy.

Další nadcházející iniciativou je veřejná výzva k marketingové spolupráci se špičkovými chorvatskými sportovci v roce 2024.

Společnosti destinačního managementu byly vyzdvihnuty pro svou klíčovou roli při prodlužování turistické sezóny a zvyšování návštěvnosti mimo letní měsíce. V loňském roce tyto společnosti zprostředkovaly více než 26 milionů přenocování, což představuje asi 25 procent celkových pobytů v Chorvatsku. Jako prostředek ke zviditelnění chorvatské turistické značky byla zdůrazněna také spolupráce s aktivními špičkovými chorvatskými sportovci.

Rada schválila téměř 3 miliony eur na financování partnerství s klíčovými hráči na zahraničních trzích, včetně hlavních touroperátorů a dopravců, jako jsou TUI, easyJet prázdniny, DER Touristik, Jet2holidays, Ryanair, Air France, Volotea, KLM, Eurowings a další.

Chorvatské turistické sdružení bude spolupracovat s FC Bayern Mnichov

(Foto: HTZ)

Cílem těchto partnerství je posílit přítomnost Chorvatska v mezinárodním cestovním ruchu. Úsilí o propagaci bude zintenzivněno v souladu s významnými sportovními událostmi, jako je mistrovství Evropy ve fotbale a olympijské hry.

Kromě toho měla marketingová a PR spolupráce s Chorvatským lyžařským svazem a Chorvatským fotbalovým svazem zelenou až do roku 2026 a 2027.

Tato spolupráce bude využívat lyžařské akce a fotbalové zápasy k propagaci Chorvatska jako přední turistické destinace. Obdobná partnerství byla schválena také s Evropskou házenkářskou federací.

Strategická spolupráce se subjekty jako FC Bayern Mnichov a ADAC, největší německý automobilový klub, byla obnovena, aby si Chorvatsko udrželo pozici na německém trhu.

„Společnosti destinačního managementu se významně podílejí na rozvoji chorvatského cestovního ruchu, zejména při prodlužování turistické sezóny a zvyšování turistického ruchu i mimo letní měsíce. Je důležité poznamenat, že v Chorvatsku bylo v loňském roce zaznamenáno téměř 108 milionů přenocování, z toho přes 26 milionů bylo realizováno prostřednictvím agentur, což představuje asi 25 procent celkových přenocování, což je silný příspěvek k celkovým výsledkům chorvatského cestovní ruch.

Vážíme si také pokračování spolupráce s aktivními špičkovými chorvatskými sportovci, medailisty z olympijských her, evropských a světových šampionátů a také se sportovci účastnícími se významných mezinárodních sportovních soutěží. To zajišťuje ještě větší viditelnost naší národní turistické značky a lepší dosah našich komunikačních sdělení,“ uvedl Kristjan Staničićředitel Chorvatského turistického sdružení.

Chorvatské turistické sdružení bude spolupracovat s FC Bayern Mnichov

(Foto: HTZ)

Reklamní úsilí se také zaměří na klíčové platformy, jako jsou Expedia Group a kanály Paramount, se zaměřením na trhy jako Spojené království, Švédsko a Spojené státy.

Celkově zasedání demonstrovalo soustředěné úsilí o posílení chorvatského cestovního ruchu prostřednictvím strategických partnerství, marketingových iniciativ a spolupráce se sportovními organizacemi. Cílem těchto snah je zvýšit viditelnost a přitažlivost Chorvatska pro turisty po celém světě.

Chorvatské turistické sdružení bude spolupracovat s FC Bayern Mnichov

(Foto: HTZ)

„Jak je patrné z dnešního zasedání, intenzivně pracujeme na propagaci, která přispěje k ještě lepším výsledkům cestovního ruchu v roce 2024 a dosažení našich strategických cílů. Podpora synergie cestovního ruchu a sportu v roce mistrovství Evropy ve fotbale v Německu a olympijských her v Paříži přinese další zviditelnění Chorvatska.

Jsem potěšen, že pokračujeme ve vynikající spolupráci s ADAC, která již na německém trhu přinesla výjimečné výsledky, a věříme, že v budoucnu pokročíme dále. Těší nás také zapojení řady turistických sdružení do projektů náboženského cestovního ruchu, což je jedna ze speciálních forem cestovního ruchu, kterou si přejeme i v nadcházejícím období rozvíjet,“ uvedl ministr cestovního ruchu a sportu. Nikolina Brnjac.





Autorem nebo překladatelem tohoto článku je: Redaktor Karel Smolík
Zdrojem fotografií v tomto příspěvku je: pixabay.com, freepik.com nebo pexels.com

croatiaweek.com

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *